Adviseur Adviesdesk
De organisatie
De Hypotheker is al 40 jaar de onbetwiste marktleider op het gebied van onafhankelijk, deskundig en persoonlijk hypotheekadvies. De overkoepelende organisatie van De Hypotheker (DHA), waarbij ruim 190 franchisevestigingen zijn aangesloten, is gevestigd in Capelle aan den IJssel. Hier werken zo’n 80 enthousiaste collega’s, die er samen voor zorgen dat De Hypotheker-formule zo goed mogelijk uitgedragen wordt. Ons doel? We ontzorgen onze klanten maximaal met het voor hen beste, breed financieel woonadvies zodat zij zich kunnen focussen op hun woongeluk.
Voor de afdeling Expertisecentrum Advies en Training van De Hypothekers Associatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven:
Adviseur Adviesdesk
Wat doet de Adviesdesk?
De Adviesdesk is verantwoordelijk voor het optimaal ondersteunen van haar interne klanten, bestaande uit: franchisenemers, hypotheekadviseurs, assistenten en medewerkers van DHA. De Adviesdesk beantwoordt eerstelijns operationele vragen over hypotheekadvies, fiscaliteit, producten, systeemgebruik en administratie. De Adviesdesk denkt mee met vraagstukken gericht op het leveren van hoogwaardige dienstverlening aan de eindklanten. (Veel)gestelde vragen worden gesignaleerd en de Adviesdesk denkt - in het kader van het eigen werkproces - mee over hoe (veel)gestelde vragen op een efficiëntere wijze beantwoord kunnen worden. Daarnaast zet de Adviesdesk tweedelijns vragen intern bij DHA of bij externe leveranciers uit en borgt een tijdige reactie naar de interne klant.
Als Adviseur Adviesdesk ben je een vraagbaak op het gebied van Hypotheken. Het hypotheekproces is jou bekend of daar heb je affiniteit mee. Ook spreekt automatisering je aan en ben je communicatief vaardig. Je helpt de interne klant met raad en daad door de systemen en je zorgt voor antwoorden (telefonisch en per e-mail) op alle eerstelijns operationele vragen. Je neemt deel aan projecten en werkgroepen waarin jouw inzichten bijdragen aan innovatieve verbeteringen. Ook het geven en ontwikkelen van opleidingen behoort tot jouw takenpakket.
Wie ben jij?
Een leergierige starter of hands-on professional met HBO werk- en denkniveau. Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving en je staat te popelen om bij te dragen aan onze ambitieuze doelen.
Wat neem je mee?
- Het diploma WFT Adviseur Hypothecair Krediet en WFT Vermogen of bereid dit op korte termijn te behalen;
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden;
- Je bent klantgericht en je kunt goed werken in teamverband;
- Je vindt makkelijk je weg in systemen en processen;
- Je bent creatief, toont initiatief en hebt verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je werkt zelfstandig, gestructureerd, nauwkeurig en stelt prioriteiten;
- Een gezonde vorm van eigenwijsheid en nieuwsgierigheid om steeds beter te worden;
- Je bent dienstverlenend en bereid om te leren;
- Je weet goed om te gaan met veranderingen;
- Je hebt ervaring of een opleiding gevolgd in de financiële dienstverlening;
- Ervaring als hypotheekadviseur of vergelijkbare functie is een pre.
Wat bieden wij jou?
Wij bieden je een uitdagende en zeer afwisselende functie voor 32 - 40 uur per week in een organisatie met een hoog ambitieniveau die volop in beweging is. Doordat jij als spin in het web vragen beantwoordt op veel verschillende vlakken, krijg je de mogelijkheid om kennis te maken met diverse afdelingen binnen De Hypotheker.
Uiteraard hoort hier een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden bij. Daarnaast bieden wij ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en je kunt rekenen op een prettige werksfeer in een informele (hybride: on- en offline) omgeving met collega’s die betrokken en gedreven zijn.
Enthousiast geworden?
Is deze functie je op het lijf geschreven? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren via de button. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Karin van der Voorden (Coördinator Adviesdesk) op 06 12 65 82 27.
Een screening maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Sollicitatiegegevens worden binnen 4 weken na afwijzing vernietigd.